
862 Acta Orthopaedica 2007; 78 (6): 862

Erratum

Copyright© Taylor & Francis 2007. ISSN 1745–3674. Printed in Sweden – all rights reserved.
DOI 10.1080/17453670710014671

The authors of the following paper had written their 
names with the family name first by mistake and 
the article was so printed and archived in PubMed. 
The correct citation line in PubMed should be:

”Zouboulis P, Karageorgos A, Dimakopoulos P, 
Tyllianakis M, Matzaroglou C, Lambiris E: Func-
tional outcome of surgical treatment for multilevel 
lumbar spinal stenosis. Acta Orthop 2006; 77 (4): 
670-6.”


